به گزارش ایرنا، مراسم احیای شب نوزدهم در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از ساعت 21:45 تا 2 بامداد در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.
این مراسم معنوی با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی کشور آغاز می شود و با سخنرانی حجّت الاسلام ناصر رفیعی ادامه خواهد داشت.
دعای جوشن کبیر توسط مداحان غلامرضازاده، زین العابدین فرد، باقری و محمدپور قرائت خواهد شد و همچنین مراسم مرثیه سرائی توسط ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عبّاس حیدرزاده ، مجتبی باقری و حامد رضوانفر برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم نورانی و پر فیض دعا و نیایش شب نوزدهم ماه مبارک رمضان باحضور مردم مومن و خداجو در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، مراسم احیای شب نوزدهم در حرم مطهر امام راحل(ره) از ساعت 22 و 30 آغاز می شود و در این مراسم حجت الاسلام سید رضا اکرمی سخنرانی و سپس مهدی منصوریان از اصفهان با قرائت دعای ابوحمزه ثمالی مراسم احیا را برگزار می کند.
شهروندان می توانند از تسهیلات رایگان خط یک مترو و سرویس رسانی خودروهای ون و ناوگان اتوبوس رانی مستقر در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امام خمینی(ره) برای جابه جایی استفاده کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.