سید جلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 48 دقیقه بامداد حادثه ریزش آوار در یک محل گودبرداری شده در میدان هروی خیابان وفامنش به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه ستاد بحران شهرداری منطقه 4 به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: قطعه زمینی به وسعت 270 متر به عمق 5 متر گودبرداری شده بود و به هنگام فعالیت کارگران ضلع شمالی آن که مشرف به حیاط بود ریزش می کند و 2 کارگر افغان در زیر آوار گرفتار شدند.
ملکی ادامه داد: یکی از کارگران کاملا زیر آوار مدفون شده بود و کارگر دومی بخشی از بدنش زیر آوار گرفتار شد که عوامل آتش نشانی کارگر 23 ساله افغان را زنده اما مصدوم از محل خارج کردند.
وی خاطرنشان کرد: عملیات جستجو برای پیدا کردن کارگر دومی ادامه داشت که با تلاش آتش نشانان پیکر بی جان این کارگر 27 ساله از زیر آوار خارج شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم در ساعت 1:46 محل را در اختیار عوامل شهرداری و مالک برای بررسی علت این حادثه قرار گرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.