رضا گلمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه در جلسات هماهنگی شورای تامین استان تمهیدات خوبی از طریق دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات والیبال و فوتبال به میزبانی کشورمان صورت گرفت.
وی با بیان اینکه میزبانی برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در امنیت کامل در حال برگزاری است گفت: تا کنون 2 بازی والیبال لیگ جهانی به خوبی برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ابراز امیداری کرد: در بازی فردا( دوشنبه) شاهد حضور پرشور تماشاگران در بازی تیم های فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان باشیم و بتوانیم به صورت مستقیم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنیم.
دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، فردا (22 خردادماه) از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار می شود.

**مطالبات کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران توسط اداره کل ورزش و جوانان پیگیری شد
گلمحمدی به پیگیری مطالبات اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم فوتبال پایتخت توسط این نهاد استانی خبرداد و گفت: در 10روز اخیر 2جلسه کاری میان سرپرست این باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد تا در هفته آینده اطلاعاتی در خصوص بدهی مالی این تیم لیگ برتری فوتبال به اداره کل ورزش استان تهران ارسال شود.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران امیدواریم بخشی از مشکلات مالی برطرف و عمل به قول صورت گیرد.
گلمحمدی ادامه داد: یکی از برنامه های حمایتی این اداره کل حمایت از تیم های لیگ برتری فوتبال استان از جمله استقلال، پرسپولیس، سایپا، پیکان و نفت در لیگ پیش رو است.
وی ادامه داد: همچون فصل قبل نیز، دیدار های خانگی تیم فوتبال نفت در بازیهایی داخلی و لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.