سید جلال ملکی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 15:42 امروز حادثه واژگونی بونکر در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از پل الغدیر به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 87 آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک دستگاه بونکر حامل 20 تن سیمان به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با یک دستگاه اتوبوس برون شهری و یک دستگاه خودرو پراید برخورد و بر اثر این برخوردها در محل واژگون شد.
ملکی ادامه داد: بر اثر این واژگونی بخش زیادی از بزرگراه مسدود شد که با تلاش آتش نشانان و عوامل پلیس راهور مسیر تردد خودروها بازگشایی شد.
وی خاطرنشان کرد: مقدار زیادی گازوئیل در کف بزرگراه ریخته شده بود و با توجه به اینکه احتمال ایجاد آتش سوزی وجود داشت آتش نشانان محل را ایمن سازی کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: در این حادثه تنها راننده بونکر دچار مصدومیت جزیی شد و همچنین اتوبوس خالی از سکنه بود و به سرنشینان خودرو پراید آسیب وارد نشد.
وی یادآور شد: آتش نشانان با استفاده از 2 دستگاه جرثقیل سنگین بونکر سیمان را به حالت اولیه بازگرداندند و در حال حاضر آتش نشانان در محل حادثه مشغول ایمن سازی و بازگشایی کامل مسیر محل حادثه هستند.
ملکی علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.