سیدجلال ملکی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، به جزئیات این حادثه اشاره کرد و افزود: ساهت 9:47 دقیقه امروز حادثه آوار در یک ساختمان اداری در گیشا نبش خیابان 36 به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در ضلع شرقی یک ساختمان چهارطبقه اداری به وسعت 250 متر مربع عملیات گودبرداری درحال انجام بود که به یکباره ضلع غربی این ساختمان چهارطبقه فروریخت.
وی ادامه داد: به هنگام وقوع این حادثه گفته می شود 40 نفر داخل ساختمان حضور داشتند که تاکنون آتش نشانان موفق شدند 20 نفر از افراد ساختمان را بدون هیچ مصدومیت از داخل خارج کنند.
ملکی یادآورشد: عملیات جستجو در زیرآوارتوسط آتش نشانان درحال انجام است و تلاش برای افراد مبحوس شده در زیرآورا ادامه دارد.
در همین ارتباط حسن عباسی مدیرروابط عمومی اورژانس تهران نیز درباره خدمات درمانی به مصدومان احتمالی این حادثه به خبرنگار ایرنا افزود: چند تیم امدادی و درمانی به همراه آمبولانس ها درمحل حادثه حضور داشته و آماده خدمات امدادی و درمانی به مصدومان احتمالی هستند.
همچنین یک خانم 35 ساله لحظاتی قبل با تلاش آتش نشانان زنده اما مصدوم از زیر آوار خارج شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمحمدجواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.