سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی در مسیر هراز اظهار کرد: از دقایق پیش با توجه به حجم تردد خودرو از مناطق شمالی کشور به سمت تهران بر اساس پیش‌بینی‌های در نظر گرفته شده، تردد خودروها از سمت رودهن به آب‌اسک ممنوع شد.
وی ادامه داد: اکنون ترافیک در مسیرهراز سنگین بوده و لحظه به لحظه نیز بر حجم ترافیک افزوده می شود که خوشبختانه تاکنون نیز حادثه خاصی در این جاده رخ نداده و هیچ گره ترافیکی در این مسیر وجود ندارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی تا ساعت 2 بامداد فردا (سه شنبه )ادامه دارد، گفت: مسافران عازم به شهرهای شمالی می توانند در زمان اجرای این محدویت از مسیر جایگزین (مسیر فیروزکوه) استفاده کنند.
سرهنگ محبی در خصوص مسیر تهران – فیروزکوه اشاره کرد و گفت: این مسیر نیز با توجه به تردد مسافران از مناطق شرقی کشور، سنگین است که از رانندگان می خواهیم تا با احتیاط در این دو مسیرارتباطی تردد کرده و حرکت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران تأکید کرد: توصیه ما این است که رانندگان در زمان رانندگی به جلو دقت داشته باشند و با سرعت مطمئنه و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی مسیر خود را ادامه دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.