سعید طلوعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وجود یک همراه سرا در کنار بیمارستان امام حسین (ع) با توجه به مراجعه افراد زیادی از سایر شهرستان ها به این بیمارستان ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: این همراه سرا در خیابان شهید مدنی، خیابان حسینیان احداث خواهد شد.
طلوعی با بیان اینکه استفاده از چادرهای مسافرتی در اطراف بیمارستان ظاهر نامناسبی را در شهر ایجاد می کند اظهار کرد: وجود مراکز بزرگ درمانی از جمله بیمارستان تخصصی امام حسین (ع)، مسافرپذیری این منطقه را افزایش داده و این امر مشکلاتی را برای مراجعان و شهروندان ساکن منطقه به وجود آورده است.
وی همچنین از احداث دومین مجموعه فرهنگی و مذهبی منطقه 7 در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ساکن در محلات کم برخوردار این منطقه خبر داد و یادآور شد: این مجموعه فرهنگی مذهبی در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و در 11 طبقه در خیابان آیت الله مدنی، تقاطع بزرگراه امام علی (ع) نبش خیابان فتحنایی احداث می شود.
طلوعی اصلاح هندسی تقاطع خیابان شریعتی به خیابان شهید قندی را از دیگر پروژه های منطقه هفت ذکر کرد و افزود: این طرح در راستای ایمن سازی، ارتقاء کیفی خیابان ها و کاهش تصادفات در ساعات اوج ترافیک اجرا شد.
وی با تاکید بر نقش اصلاح هندسی در روان سازی ترافیک شهری اظهار کرد: اصلاحات هندسی در منطقه با تکیه بر اقدامات کارشناسی و به منظور کاهش حجم ترافیک، کاهش زمان تاخیر و افزایش ایمنی در سطح منطقه انجام می شود.
شهردار منطقه هفت با بیان اینکه طرح شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز معابر از جمله برنامه های حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه است خاطرنشان کرد: میدان سپاه، تقاطع خیابان شهید قندی- شریعتی و تقاطع شهید کابلی با بزرگراه رسالت از جمله نقاط حادثه خیز منطقه است که اصلاح هندسی آنها با هدف ایمن سازی و جلوگیری از حرکات تداخلی اجرا شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.