به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش جوادآباد ورامین با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران با رشادت و از خودگذشتگی امام راحل و پشتیبانی ملت به پیروزی رسید و همگان وظیفه دارند تا در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، ابعاد شخصیتی ایشان را برای نسل جوان جامعه بازگو کنند.
وی اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند که انقلاب را از مسیر خود خارج کنند، جامعه به ایستادگی بر اصول انقلاب و بیان صریح مبانی آن، التزام عملی به اسلام ناب محمدی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، ایستادگی در برابر قدرت های استکباری به ویژه شیطان بزرگ، وحدت ملی و حفظ مردمی بودن حکومت نیاز دارد.
حجت الاسلام رضاپور افزود: در اندیشه امام راحل پرهیز از اشرافی گری، حمایت جدی از فقرا و نیازمندان، ساده زیستی مسئولان، دفاع از استقلال کشور و پرهیز از فرهنگ بیگانه غربی موج می زد و به واسطه این اندیشه بود که امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به عزت و اقتدار مسیر خود را به پیش می برد.
وی گفت: پس از ارتحال امام راحل، سکان هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار فردی قرار گرفت که دوست و دشمن به شجاعت، تدبیر، خلاقیت و هوش، علم، فقاهت و سیاست او اعتراف دارند.
امام جمعه بخش جوادآباد ورامین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حاکمی لایق و با تدبیر و سیاستمداری قدرتمند است که سیاستمداران باهوش دنیا مانند پوتین در پیشگاه او زانوی تلمذ و شاگردی می زنند.
وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با افتخار می تواند به همه جهانیان و مراکز علمی جهان به خصوص اتاق های فکر و دانشگاه های سیاسی جهان اعلام دارد که اگر راست می گویید یک نفر مانند امام بزرگوار یا رهبر ما تحویل جهان دهید.
خبرنگار: سید حسن میری-انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.