به گزارش ایرنا ، سعید شیرکوند شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از فعالان ستاد تبلیغات دکتر روحانی در شهرستان ورامین گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 بسیاری از افراد تصور نمی کردند که آقای خاتمی برنده انتخابات شده و رئیس جمهور شود ولی نتیجه انتخابات برای همگان چه طرفداران و چه کسانی که در آن سال رأی نیاورند غیر قابل تصور بود.
وی افزود : در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز این تصور می رفت که دکتر روحانی پیروزی آسانی را به دست نمی آورد ، ولی اختلاف چشمگیر آرا نشان داد که ملت ایران مسیر را به درستی انتخاب کرده اند.
وی اظهار کرد: عده ای در سال 92 انگیزه حضور در صحنه انتخابات را نداشتند چرا که تصور می کردند اتفاق دیگری در انتخابات رخ دهد ولی در سال به دلیل این که جهت گیری آینده کشور رقم خواهد خود در این انتخابات بر اساس شعور و آگاهی حضور پیدا کردند.
معاون سازمان میراث فرهنگی افزود : پیش از انتخابات افکار عمومی اظهار می داشتند که روحانی فقط در کلان شهرها و شهرهای بزرگ رأی دارد ولی نتیجه انتخابات نشان داد که مردم شهری مانند ایلام که از بسیاری از امکانات محروم است ، در جایگاه هفتمین استان به دکتر روحانی رأی دادند.
شیرکوند گفت : در نخستین دوره انتخابات شورای اسلامی ، آخرین فردی که وارد شورای شهر تهران شد بیش از یک میلیون رأی از مردم گرفت ولی در انتخابات دومین دوره ، نفر اول با 500 هزار رأی وارد شورا شد که نتیجه آن عدم حضور ، همین فاجعه ای است که امروز کشور شاهد آن است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.