حسن ابراهیمی بسابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به دستگیری باند مدیران خدمات عمومی در شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: طی گزارشات مردمی مبنی بر وجود افرادی در دستگاه های دولتی و خدماتی جهت وصل انشعابات با اخذ رشوه و محاسبه پول های بسیار سنگین، تحقیقات میدانی را در دستور کار قرار دادیم.
وی با بیان اینکه طی اطلاعات به دست آمده، سرکرده باند یکی از مسئولان ادارات حاضر در شهرستان دماوند بوده است، افزود: این فرد با همکاری کارمندان ذیربط به این امر می‌پرداخت که این افراد در حال اخذ رشوه دستگیر و روانه زندان شدند.
این مقام مسئول با بیان اینکه این افراد مدت قابل توجهی دست به این کار می‌زدند، گفت: هم اکنون در حال بررسی هستیم تا این انشعابات غیر مجاز برای چه کسانی نصب شده است که طی تحقیقات اولیه چهار نفر دستگیر و روانه زندان شدند و ما همچنین در صدد شناسایی و دستگیری سایر متخلفان هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در خصوص تخلفات دیگر ادارات گفت: گزارشات غیر محسوسی از تخلفات سایر ادارات به دست ما رسیده است که موجب تضییع حقوق دولت و اقدامات غیرقانونی نظیر اخذ رشوه می‌شود که در این زمینه نیز در حال پیگیری هستیم.
وی افزود: کلیه انشعاباتی که به صورت غیرمجاز و با پرداخت رشوه وصل شده است، قطع و جمع‌آوری می‌شوند و ما قطعاً درصدد مسدود نمودن این انشعابات هستیم.
ابراهیمی بسابی ضمن توصیه به شهروندان در خصوص انجام امورات خود به مراجع قانونی، بیان کرد: متخلفان بدانند که هرگونه کار غیرقانونی با پرداخت رشوه صورت گیرد، در نهایت افشا می‌شود و با تشکیل پرونده مجازات می‌شوند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.