افشین حبیب زاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هرگونه استخدام در دستگاه های دولتی باید بر اساس نیاز دستگاه ها و قوانین و مقررات باشد گفت: افزایش نیروی انسانی مازاد در شهرداری تهران در حالی این نهاد با مشکلات فراوانی مالی مواجهه است فقط افزودن بار مالی اضافی بر دوش مردم تهران است.
وی با اشاره به اینکه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از مرداد ماه سال جاری کار خود را آغاز خواهد کرد اظهار داشت: یکی از ابتدایی ترین و مهمترین کارهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بررسی اسناد و مدارک استخدام های نامتعارف سال های اخیر در شهرداری تهران خواهد بود.
حبیب زاده در ادامه به سایر برنامه های مهم منتخبین پنجمین دوره شورای شهر تهران اشاره کرد و بیان داشت: اصلاح طلبان قبل از شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بر اساس هشت نیاز و چالش اساسی این کلان شهر در حوزه های، کالبدی، بافت فرسوده، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، چالش های اجتماعی و فرهنگی و چالش های اقتصادی و معیشتی ساکنان شهر تهران برنامه مدون و قابل اجرا تهیه کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان در برنامه اجرایی خود برای هر کدام از چالش های ذکر شده زیر عنوان هایی تعریف و راهکارهایی ارائه کرده اند که در سایت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان موجود و در دسترس تمامی مردم است.
حبیب زاده ادامه داد: تجمیع ساختمان های اداری و خارج کردنشان از بافت مسکونی شهر، ایجاد و تامین تسهیلات ارزان قیمت برای ترمیم بافت فرسوده، احداث مراکز امداد رسانی و مدیریت بحران در بخش های مختلف شهر تهران، نظارت دقیق به سازندگان خانه های مسکونی و رعایت استاندارهای حفظ انرژی، نوسازی ناوگان حمل و نقل و استفاده از انرژی های تجدید پذیر و همچنین افزایش خطوط و واگن های مترو تهران از برنامه های مهم اصلاح طلبان برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.
وی در حوزه پسماندهای شهری نیز گفت: شهر تهران روزانه چند صد تن انواع پسماندها را تولید می کند که به دلیل عدم مدیریت در این حوزه تمامی این پسماندها به عنوان تهدیدی برای سلامتی ساکنان این کلان شهر به شمار می روند که با برنامه ریزی های صورت گرفته می شود این تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد.
حبیب زاده با اشاره به اینکه روزانه در شهر تهران فقط در مراکز بهداشت که طرف قرارداد با شهرداری تهران هستند روزانه بیش از 100 تن پسماند عفونی تولید می شود خاطر نشان کرد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در این حوزه سعی خواهند کرد از تجربیات موفق سایر کشورها مانند ایجاد زباله سوز استاندار غیرآلاینده در سطح شهر تهران بهره ببرد.
3218 / 6139//1348
خبرنگار: امیرجعفری سرگزه - انتشار: محمد آجورلو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.