به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر کشف یک جسد سوخته در روستای سربندان منطقه جابان دماوند بلافاصله اکیپی از ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و پس از بررسی صحنه و تحقیقات مشخص گردید قاتل یا قاتلان پس از مجروح نمودن مقتول با ضربات چاقو اقدام به سوزاندن جسد وی نموده و خودروی مقتول دماوندی را در محل جنایت رها کردند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان کرد: مأموران پس از جمع آوری اطلاعات جامع متهمان را شناسایی و محل اختفای آنان را کشف که پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.
سردار ناظری خاطرنشان کرد: در این رابطه مأموران موفق شدند سه نفر از متهمان که قصد فرار به سمت مرزهای شرقی کشور را داشتند دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان که از اتباع کشور افغانستان بودند در مواجهه با ادله و مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود از قتل را سرقت وجوه مقتول که در مجموع 600 هزار ریال بود عنوان کردند.
رییس پلیس استان در خاتمه انگیزه متهمان در سوزاندن مقتول را ناشناس ماندن و گمراه نمودن ماموران عنوان کرد و گفت: متهمان با قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس دادسرای عمومی دماوند روانه زندان شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:‌موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.