محمد رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به فعالیت 400مجموعه ورزشی آبی در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: فعالیت این مجموعه های آبی از افطار تا ساعت یک بامداد در اختیار بانوان قرار خواهد داشت و پس از آن تا سحر کاربری آنها برای مردان است.
وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان هیچ خدماتی قبل از افطار در مجموعه های آبی شهرداری تهران ارائه نمی شود تاکید کرد: فعالیت این مجموعه های آبی در طی روز جنبه آموزشی داشته و تنها سانس های جداگانه ای برای پسران و دختران (کمتر از سن تکلیف) ارائه خدمات می دهد.
رضایی همچنین از استفاده یک میلیون شهروند تهرانی بعد از افطار از امکانات ورزشی شهرداری خبرداد و گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و بعد از اذان مغرب 200نوع فعالیت ورزشی برای شهروندان 22 منطقه تهران در نظر گرفته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد:در ایام ماه مبارک رمضان یک میلیون شهروند از امکانات ورزشی 2هزار و 500 بوستان، پردیس ها و مجموعه های ورزشی شهر تهران بعد از اذان مغرب تا سحر استفاده کنند.
وی همچنین از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان از فردا شب (ششم خرداد) خبرداد و افزود: این رویداد ورزشی با شرکت 5 هزار و 500 تیم درفوتسال و 4هزار و500 تیم گل کوچک در 600زمین چمن مصنوعی شهر تهران آغاز و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد یافت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.