سید جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 23:48 شب گذشته حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در میدان بهاران خیابان سجاد جنوبی به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه، آتش به یک خودروی پراید و 3 موتورسیکلت سرایت کرده بود و در ادامه حریق به یک انباری نیز رسیده بود.
ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات این ساختمان و همچنین ساختمان مجاور سرایت کرده بود ادامه داد: آتش نشانان به 3 گروه تقسیم شدند، یک گروه برای خاموش کردن آتش و 2 گروه دیگر برای تخلیه دود وارد عملیات شدند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان 7 نفر از جمله 2 خانم، 3 آقا و همچنین 2 کودک که یکی از آنان نوزاد بود را به سلامت از محل آتش سوزی خارج کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از تخلیه دود و ایمن سازی در ساعت 59 دقیقه بامداد محل را ترک کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.