محسن ولیئی روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: در باغ موزه قصر به عنوان محل اصلی جشن رمضان ، 140 غرفه از استان تهران و سایر استانها محصولات و تولیدات اشتغالزایی و خود کفایی را به بازدید کنندگان ارائه می کنند.
وی به مراسم میزبانی مسئولین از نیازمندان و ایتام اشاره کردو گفت: روز یکشنبه دردومین روز ماه مبارک رمضان رییس محترم مجلس میزبان ایتام است .
وی به برنامه های فرهنگی سالجاری کمیته امداد استان تهران به عنوان طرح شوق زیارت اشاره کرد واظهارداشت : دراین طرح دوازده هزارو 600 خانواده تحت حمایت برای زیات به مشهد مقدس و عتبات عالیات با هزینه 3 میلیارد تومان اعزام می شوند که 90 درصد این هزینه ها از طریق کمک های مردمی جمع آوری می شود.
ولیئی با تشریح جشنواره قرانی ویژه افراد تحت حمایت گفت :این مسابقات درسه سطح شهرستانی ، استانی و کشوری برای یک هزارنفر با هزینه 50 میلیون تومان برگزارمی شود.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان طرح مفتاح الجنه تاکید کرد:در این طرح به یک هزارو 50 خانواده تحت پوشش این نهاد سرکشی شده ونیازهای آنها برطرف خواهد شد و پیش بینی می شود مسئولین امسال دراین طرح مشارکتی پانصدو34 میلیون تومانی داشته باشند.
ولیئی به طرح افطار وغذای گرم خانواده هادر ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:پیش بینی می شود یکصدو 118 هزار نفر با هزینه یک میلیاردو 450 میلیون تومان ازاین طرح استفاده کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران درخصوص سبد کالا برای نیازمندان گفت: پیش بینی شده به 15 هزار نفرسبد کالا با هزینه یک میلیاردو 600 میلیومان تومان داده شود.
ولیئی به جذب حامی برای طرح ایتام ومحسنین اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود 21 هزار حامی از طریق پایگاهای جذب در22 ایستگاه های مترو ، برج میلاد، امام زاده صالح ،مصلای امام خمینی (ره)، حرم عبدالعظم الحسنی درشهرری ، پارک طبیعت ، پارک ارم ، امام زاده چیذر، دانشگاه امام صادق(ع) و باغ موزه قصرجذب شود.
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: پیش بینی می شود در پایان ماه مبارک رمضان و درعیدسعید فطر ،یک هزار مسجد و پایگاه بسیج دراستان تهران و یک هزار پایگاه امدادی 6 میلیارد تومان فطریه جمع آوری کند و با رعایت مسائل شرعی به نیازمندان داده شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.