به گزارش ایرنا، مسعود مرسل پور روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی که در فرمانداری قرچک برگزار شد گفت: شهرستان قرچک همزمان با سالگرد امام راحل میزبان شش هزار نفر از زائران مرقد مطهر ایشان از استان های البرز، قم و سمنان است که باتوجه به همزمانی برگزاری این مراسم با ماه مبارک رمضان باید تمهیدات لازم برای پذیرایی از میهمانان ماه خدا اندیشیده شود.
وی افزود: امام راحل به فرد و یا گروه خاصی تعلق ندارد، اندیشه و راه امام خمینی (ره) به جهان اسلام و تمامی آزادیخواهان جهان تعلق دارد و همه باید این اندیشه های ناب را که موجب رهایی تمامی مظلومان از چنگال استکبار است ترویج دهند.
وی اظهار کرد: زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس امروز باعث سربلندی و عزت مردم ایران اسلامی در دنیا و کشورهای اسلامی شده است و باید با برگزاری مراسمی با شکوه، از تلاش و مجاهدت امام راحل تقدیر کرد.
فرماندار قرچک از فضاسازی شهرستان جهت برگزاری مراسم ارتحال، برگزاری صبحگاه مشترک سپاه و ناجا در گلزار شهدای گمنام ، غبار روبی از مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای از جمله مراسم سالگرد امام راحل در شهرستان قرچک یاد کرد.
قرچک با 280 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.