به گزارش ایرنا ، سرهنگ مصطفی علیزاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت : طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز و نیز افزایش احساس امنیت و آرامش در میان شهروندان ، در مناطق مختلف شهرستان و با جدیت و تلاش کارکنان انتظامی اجرا می شود.
وی افزود : با اجرای این طرح در ماه های ابتدایی امسال ، وقوع جرم به ویژه سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد کاهش یافته است.
وی گفت : در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ماه گذشته ، 59 فقره انواع سرقت کشف و 37 سارق دستگیر شدند.
علیزاده افزود : در اجرای این طرح ، بیش از27 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و 24 نفر خرده فروش مواد مخدر و 42 نفر معتاد متجاحر دستگیر شدند که این میزان از کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 272 درصدی برخوردار شده است.
وی با اشاره به توقیف 571 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در پیشوا گفت : توقیف این تعداد خودروی متخلف20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا تاکید کرد: دست یابی به اهداف طرح های ارتقای امنیت اجتماعی جز با مشارکت مردم میسر نمی شود و پلیس همواره نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.