به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه زیرگذر15 خرداد ورامین در جمع خبرنگاران افزود: جنوب شرق و جنوب غرب تهران به دلیل برخورداری از جمعیت بسیار زیاد، از مناطق بسیار مهم استان تهران به شمار می رود و اتصال ریلی این مناطق به پایتخت، از اولویت های دولت یازدهم به شمار می رود.
وی اظهار کرد: با اجرای خط سه قطار شهری تهران – ورامین – گرمسار، این اتصال میسر شد و با تکمیل خط چهارم این پروژه به طور کامل تکمیل و اتصال ریلی این مناطق به مرکز تهران با حداکثر ظرفیت انجام می شود.
آخوندی بیان کرد: با توجه به این که چهار خط گرم تهران – مشهد از فراز زیر گذر 15 خرداد ورامین عبور می کند، اجرای این پروژه از اهمیت ویژه ای برای شرکت راه آهن برخوردار است به ویژه این که هر 10 دقیقه یک بار قطار از روی این ریل عبور می کند.
وی تصریح کرد: این پروژه در حالی اجرا شد که تردد قطارها در یک منطقه شهری پرتراکم نیز حفظ شد.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اجرای این پروژه در کمتر از هفت ماه رکوردی در احداث زیرگذرها محسوب می شود چراکه در گذشته تکمیل آن حدود سه سال طول می کشید.
وی افزود: پروژه زیر گذر 15 خرداد ورامین به دلیل برخورداری از عملکرد جاده ای ، استفاده شهری مردم و نیز ایمنی راه آهن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مردم شهرستان ورامین به زودی و به طول کامل از این پروژه استفاده میکنند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.