به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد دوشنبه شب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) تهران افزود: ما با رشد و رکود اقتصادی کاری نداریم بلکه طرف حساب ما جیب مردم است گه چرا میلیاردها دلار از جیب مردم به باد رفته است.
وی در ادامه با انتقاد از فعالیت های اقتصادی دولت یازدهم اظهار کرد: اگر معیشت و بازار کسب و کار طی این 4 سال بهتر شده و چرخ زندگی مردم می‌چرخد حق با دوستان است اما آیا واقعا چنین است.
وی خطاب به مردم افزود: اگر احساس می‌کنید با برجام سفره شما رنگین‌تر شده است، باید قدردان باشید و نباید به تغییر رأی بدهید.
نیکزاد در ادامه ادعا کرد که سال 92 ایران در رتبه 29 دنیا از لحاظ آمار تعداد بیکاران قرار داشت اما امروز با 13 رتبه تنزل در شانزدهم قرار گرفته و سئوال اینجاست که اگر دولت یازدهم سالانه 700 هزار شغل ایجاد کرده نباید رتبه ما در بحث بیکاری 13 رتبه تنزل پیدا کند.
وزیر مسکن و شهرسازی دولت دهم با انتقاد از هزینه های جاری دولت یازدهم گفت: امروز دولت 110 هزار میلیارد تومان از محل درآمد نفتی و 120 هزار میلیارد تومان از محل مالیات درآمد دارد، اما 230 هزار میلیارد تومان هم هزینه جاری دارد بنابراین وقتی این‌همه از پول کشور را می‌خوریم دیگر نمی‌توان کار عمرانی کرد.
وی در ادامه از مطالب مطرح شده مبنی بر برنامه نداشتن دولت کار و کرامت انتقاد کرد و افزود: برخی‌ها از آقای رئیسی ایراد می‌گیرند که برنامه ندارید، شما که برنامه داشتید چرا مشکلات مردم را 100 روزه حل نکردید.
به گفته نیکزاد، مجموعه‌ای از نیروهای کشور برنامه‌ای را در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و سیاست خارجی تدوین و تقدیم آقای رئیسی کردند.
نیکزاد در پاسخ به اظهارات برخی افراد حاضر در مسجد مبنی بر اینکه چرا‌ آقای رئیسی در مناظرات برخی مسائل را عنوان نمی‌کند، گفت: تقوی سیاسی ایجاب می‌کند که ایشان فعلاً چیزی نگویند.
وی ادامه داد: برخی‌ افراد ما را در حد یک رئیس کارگاه می‌بینند،‌ شما که ژنرال بودید چقدر مسکن، آزادراه، بزرگراه، هواپیما و بنادر کشور را توسعه دادید؛ بدانید که ژنرال نیستید و مردم ولی‌نعمت شما هستند و نه زیردست شما.
نیکزاد با بیان اینکه برخی از مسئولین دولت مدعی هستند که آرامش را به کشور آورده اند، گفت: مگر قبل از شما کشور از نعمت آرامش برخوردار نبود؛ بجای این‌گونه سخنان پاسخ دهید که طی این 4 سال برای جوانان چه کرده اید.
رئیس ستاد انتخابات سیدابراهیم رئیسی با طرح این پرسش که اگر قرار بود توان و جرأت دفاعی نداشته و با آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن نباشیم پس چرا انقلاب کردیم، افزود: امروز برخی‌ها به‌جای اینکه درود بفرستند به روح پاک تهرانی‌مقدم‌ها که ما را در عرصه موشکی خودکفا کردند، می‌گویند که پخش مستند شهرک‌های موشکی در صداوسیما به دلیل این بوده که ما نتوانیم در مذاکرات هسته‌ای دست بالا داشته باشیم.
نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود ‌با طرح این پرسش که آیا کارگزاران جمهوری اسلامی ساده‌زیست هستند، گفت: اگر فکر می‌کنید کارگزاران و مسئولان ما ساده‌زیست هستند پس نباید به تغییر رأی بدهید و اگر فکر می‌کنید که آقای رئیسی که 30 سال قلمش کار می‌کرده و می‌توانسته برای خودش و خانواده‌اش بنویسد، ثروتی اندوخته است حتی نباید به وی رأی بدهید.
وی ادامه داد: از آقای رئیسی پرسیدم که آیا قرار است لیست اموالتان را اعلام کنید که او در پاسخ گفت که تنها یک آپارتمان کوچک در شهر تهران و یک آپارتمان هم در مشهد دارد.
رئیس ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی همچنین در ادامه صحبت های خود به موضوع دیپلماسی اشاره کرد و گفت: ما دیپلماسی لبخند را نمی‌پذیریم چرا که مدافع شرافت و عزتمان هستیم؛ این ظلم بزرگی در حق مردم است که بگویند اگر ما بیاییم،‌ صلح ایجاد می‌شود و اگر این‌ها بیایند، جنگ است.
وی دشمن‌شناسی، ساده‌زیستی و سعه‌صدر را سه ویژگی الزامی در مسئولان نظام عنوان و تصریح کرد‌: سعه‌صدر به این معنا نیست که بگوییم دهان کارگر را خرد می‌کنیم و یا اینکه منتقدان را به جهنم بفرستیم، مگر بهشت را به نام شما حواله زده‌اند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اظهارات یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنها معتقدند که اگر آقای رئیسی بیاید جنگ خواهد شد و در پیاده‌روها دیوار می‌کشند، همین افرادی که امروز دم از جنگ می‌زنند، سال 1388 قبل از تنفیذ حکم رئیس دولت نهم همه را به شورای امنیت دعوت کردند و گفتند که آمریکا قرار است به ما حمله کند، اما دشمنان وقتی اقتدار و عظمت مردم و همراهی آنان با دولت را دیدند، آقای اوباما به رهبری نامه‌ای در خصوص گفت‌وگو نوشتند و گفتند بیایید باهم بنشینیم و صحبت کنیم.
وی بابیان اینکه 50 هزار میلیارد تومان از تسهیلات کشور در اختیار 40 الی 50 نفر است که پس نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: این حجم از سرمایه کشور در اختیار این افراد است و آنگاه مردم برای گرفتن 5 میلیون تومان تسهیلات باید در پیچ‌وخم بانک‌ها دوندگی داشته باشند.
نیکزاد با اشاره به مزخرف دانستن طرح مسکن مهر توسط وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم گفت: مسکن مهر برای افرادی که مستأجر هستند، کاخ است ولی برای کسانی که خانه‌های چند هزار متری دارند کوخ هم نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی خطاب به مسئولان دولت یازدهم گفت: اگر مسکن مهر بد بود پس چرا می‌خواهید تا آخر این دولت پروژه‌ها را تکمیل کرده و تحویل مردم بدهید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگاران: امین کمالی فر – سید مجید برجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109//7247/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.