مسئول فدراسیون جهانی قویترین مردان گفت: بنده هیچ هدفی جز اثبات توانمندی‌های مردم و جوانان ایران به جهانیان ندارم و این را در رویدادهای مختلفی که مدیریت کرده‌ام، به اثبات رسانده‌ام.

به گزارش ایلنا، کاپیتان «سید کمال میرمهدی» ضمن بیان این مطلب افزود: در طی سالیان اخیر، همواره به دنبال به نمایش گذاشتن توانمندی های ایرانیان در عرصه های مختلف جهانی بوده‌ام و با حفظ شأن و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسابقاتی را مدیریت کرده‌ام که مایه مباهات کشور عزیزم بوده است.

وی در مورد برگزار نشدن مسابقات قویترین مردان و استعدادیابی که قرار بود در امارات برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه برخی با آگاهی از شرایط و ساز و کارهای برگزاری مسابقات استعدادیابی و اجرای آن با الگوبرداری از برنامه های خارجی، در کار ما خلل وارد کردند و چشم اندازهای خوبی که ما ترسیم کرده بودیم را با برنامه های دیگر عوض کردند که همین مسأله موجب دلسردی عوامل و برنامه‌ریزان این رویداد جهانی شد.

میرمهدی ادامه داد: البته عملکرد ضعیف این دوستان، از انگیزه‌ها و برنامه‌های ما کم نمی‌کند. بنده برنامه‌های متعددی در سر دارم که با قدرت آنها را اجرا خواهم کرد.

آقامیرمهدی

مسئول فدراسیون جهانی قوی ترین مردان یادآور شد: در جلساتی که با مسئولان صدا و سیما داشتم، از برنامه های آینده‌ام سخن گفتم که در نهایت و پس از برگزاری جلسات متعدد با مدیران ورزشی و اجرایی رسانه ملی، مقرر شد مسابقات آتی با برنامه ریزی بهتر برگزار شود.

وی با بیان این که فینال این رقابت‌ها در عمان و به دعوت رسمی مسئولان رده بالای این کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: جا دارد از همکاری و دید باز مدیران ورزش‌دوست رسانه ملی تشکر کنم. ضمنا از مسئولان تقاضا دارم با بررسی کارشناسی و تحقیق در رزومه برگزار کنندگان رویدادهای بین المللی، اجرای چنین برنامه هایی را به افراد و مدیران توانمند و موفق واگذار کنند.

میرمهدی در پایان گفت: با تمامی توان به برگزاری مسابقاتی باشکوهتر و بدون حاشیه اقدام خواهم کرد که به لطف خدا و دعای خیر مردم، باز هم شاهد رقابت هایی در شأن مردم شریف کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.