به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، براساس گزارش سازمان بازرسی کل کشورو پیگیری های این اداره کل درخصوص هفت پرونده با مجموع 40 هزار متر مربع از اراضی دولتی با کاربری ورزشی که در اختیار اداره کل تربیت بدنی سابق استان تهران بوده و بدون رعایت تشریفات و به صورت غیر قانونی به اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف واگذار شده بود، این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.
براساس گزارش این مهم با جدیت و پیگیری واحد حقوقی اداره کل ورزش تهران محقق شد و در همین راستا مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان از پیگیری های این اداره کل برای اقدامات حقوقی و حفظ و تثبیت مالکیت دولتی تشکر کرد.
وی با تاکید برحفظ و تثبیت مالکیت اموال دولت، خواستار تعامل جدی دفتر حقوقی وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درجهت استیفای حقوق بیت المال شد.
براساس این گزارش طی 2 سال گذشته اقدامات حقوقی زیادی در جهت اعاده، حفظ حقوق و تثبیت مالکیت دولت صورت پذیرفته که می تواند سهم به سزایی برای توسعه زیر ساخت های ورزش در تهران و جذب جوانان و علاقمندان به محیط های ورزشی و در نهایت رشد و تعالی ورزش قهرمانی در پایتخت شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.