به گزار ایرنا ، مسعود مرسل پور روز یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: برنامه ها و اقدامات ستاد انتخابات شهرستان قرچک همزمان با برنامه های اجرایی اعلام شده از سوی وزارت کشور ، به صورت همزمان در حال اجرا است و با قوت تا روزهای باقی مانده به زمان اخذ رأی ادامه دارد.
وی گفت: هر چه به زمان اخذ رأی نزدیک تر می شویم ، به همان نسبت به چالش ها، جوسازی و شایعه پراکنی ها افزوده می شود که طرفداران نامزدها باید با پرهیز از این حاشیه ها ، آرامش انتخابات را حفظ کنند.
فرماندار قرچک افزود: با برگزاری دو دور مناظره نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، تحرک مردم برای طرفدارای از نامزدهای مورد نظر افزایش پیدا می کند لذا لازم است تا به منظور جلوگیری از بروز تخلفات به ویژه از سوی ستادهای تبلیغاتی مستقر در شهرستان ، اقدامات پیشگیرانه با در نظر گرفتن نشاط اجتماعی صورت گیرد.
وی بیان کرد: حفظ شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم ، اجرای قانون ، برخورد با متخلفان تبلیغاتی به صورت یکسان و اعمال اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه به صورتی که موجب تخریب نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نگردد از جمله اقداماتی است که باید تا پیش از برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت ماه انجام شود.
رئیس حوزه انتخابیه قرچک همچنین از پیگیری موارد و موضوعات مرتبط با انتخابات ، شناسایی و رصد عوامل متحرک در شهرستان توسط مسئولان کمیته ها بویژه مسئولان کمیته حراست و استعلامات و کمیته حقوقی، مستند سازی موارد برخورد با متخلفان توسط کمیته حقوقی و مستند سازی تمامی اقدامات ستاد انتخابات از دیگر اقدامات کمیته های مختلف ستاد انتخابات یاد کرد.
رئیس ستاد انتخابات قرچک نیز در این جلسه گفت: ستاد انتخابات شهرستان قرچک به طور کامل برنامه ها ، همایش ها و جلساتی که با حضور افراد سرشناس برگزار می شود را رصد کرده و گزارش این جلسات را به ستاد استان ارسال می کند.
علیرضا جعفری افزود: لیست اسامی نمایندگان فرماندار، اعضای شعب ، بازرسان و کاربران رایانه تهیه شده و به منظور آشنایی آن ها با وظایف محوله ، جلسات آموزشی و توجیهی برگزار می شود.
وی بیان کرد: به منظور آزمایش خطوط اینترنت Dial up و USSD ، مانوری روز چهارشنبه این هفته در مناطق مختلف قرچک برگزار می شود تا میزان پوشش دهی خطوط در سطح شهرستان مورد ارزیابی قرار گیرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روز 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
قرچک با 280 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.