به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در همایش انتخابات و نقش نخبگان محلی که در بخشداری جواد آباد برگزار شد اظهار کرد: ایران اسلامی در آستانه برگزاری انتخاباتی با شکوه و سرنوشت ساز قرار دارد و همه افراد باید ضمن ایجاد آرامش در جامعه، وحدت و انسجام را به منظور حضور پرشور مردم در انتخابات حفظ کنند.
وی با تأکید بر پرهیز از تخریب و توهین به افراد گفت: افراد نباید برای مطرح کردن خود و یا به دلیل نداشتن حرف برای گفتن، دست به تخریب دیگران بزنند.
یوسفی تصریح کرد: اخلاق مداری ، توجه و التزام به قانون ، صداقت و راستگویی از مؤلفه های مهم در توسعه پایدار کشورها محسوب می شود که در آموزه های دین مبین اسلام نیز به دفعات به آن اشاره شده است.
فرماندار ورامین بیان کرد: دین مبین اسلام همواره انسان ها را به اخلاق توصیه کرده تا جایی که حضرت علی (ع) می فرمایند اگر اخلاق را برای دوزخ و بهشت نمی خواهید، برای رفاه دنیای خود آن را رعایت کنید.
رئیس حوزه انتخابیه ورامین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی گفت: هر کشوری که مردمانش برای قانون احترام قائل باشند، مسیر پیشرفت و توسعه را سریعتر طی می کند.
وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه افراد وظیفه دارند تا با جدیت، زمینه اجرای قانونمند و با شکوه آن را فراهم کنند.
یوسفی تأکید کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز همچون ریاست جمهوری باید جدی گرفته شود چرا که آبادانی و پیشرفت هر جامعه شهری و روستایی به عملکرد شورا بستگی دارد.
وی گفت: مردم با انتخاب درست، آینده شهر خود را به درستی رقم می زنند.
یوسفی بیان کرد: نامزدهای شورای اسلامی باید بدانند که عضویت در این نهاد مقدس شغل نیست، شورای اسلامی شوق خدمت کردن به محرومان برای بهبود وضعیت جامعه است، نامزدها باید با مطالعه وظایف شوراها، تنها در حیطه اختیارات نسبت به بیان مطالب اقدام کنند.
یوسفی گفت: معتمدین ، افراد دارای نفوذ و نخبگان می توانند نقش مروجین حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را ایفا کرده و بستر را برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.