به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در جلسه ستادی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که با دستور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا شاخصه های نامزدهای ریاست جمهوری را تقوا،شجاعت، ایمان به استقلال و آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اعلام کرده اند و همه مردم وظیفه دارند تا با مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشند.
وی افزود: نیروی انتظامی در جریان برگزاری انتخابات تلاش دارد تا با بهره گیری از همراهی و تعامل حداکثری دستگاه های مرتبط شرایطی را فراهم کند که مردم متدین و ولایتمدار با امنیت و آرامش فکری در پای صندوق های اخذ آرای حاضر شده و به وظیفه دینی و قانونی خود با مشارکت حداکثری عمل کنند.
وی تصریح کرد: افزایش احساس امنیت و ارتقای همکاری و مشارکت مردم در طرح های پلیس باعث تولید امنیت پایدار در جامعه می شود.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: پلیس با اقدامات تخصصی و امنیتی پیش ، حین و بعد از انتخابات ، تلاش دارد که این رویداد مهم سیاسی در امنیت کامل برگزار شده و مردم با آرامش ، اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.
ناظری گفت :احصای کارشناسی و برآورد علمی خواسته های شهروندان ، به کارگیری راهبردها و فنون اجرایی اثربخش برای پاسخگویی مناسب و ارزیابی برنامه های اجرایی ازمراحل تحقق حقوق شهروندان در ماموریت های پلیس است که باید در حوزه تصمیم گیری به آن توجه کامل شود.
وی تصریح کرد: بهبود کیفیت خدمات انتظامی در سالیان اخیر علاوه بر آن که موجب ارتقای نظارت مردمی شده ، در افزایش شاخص‌های امنیتی جامعه نیز اثر گذار می باشد و این مهم پلیس را بر آن داشته که همراه با تغییرات اجتماعی ، خود را به دانش و علم روز مجهز کند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بی تردید نیروی انتظامی در هر جامعه، از مولفه های تاثیرگذار در تامین امنیت اجتماعی محسوب می شود و لازم است با افزایش نظارت ، آموزش مستمر و برنامه ریزی صحیح ، سلامت و صیانت از کارکنان را تضمین نماید.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ،پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.