محمد رزاقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح چگونگی وقوع حادثه افزود: دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه اندیشه شهرستان رباط کریم امروز به منظور برگزاری یک اردوی علمی -فرهنگی با استفاده از سه دستگاه اتوبوس و حضور در پارک ژوراسیک عازم تهران شده اند.
وی اظهار کرد: یکی از این سه دستگاه اتوبوس در مسیر (در محدوده بزرگراه یادگار امام و منطقه سعادت آباد) درحالی که با دنده عقب حرکت می کرده با گاردریل برخورد و واژگون می شود.
وی با اشاره به اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد دانش آموزان حاضر در اتوبوس واژگون شده نداریم تصریح کرد: بیشتر دانش آموزان دراین حادثه دچار مصدومیت های جزیی شده اند که 2 تا 3 نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شده است.
مدیر اداره حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: مدیر مدرسه ابتدایی اندیشه رباط کریم نیز به منظور بررسی حادثه و پیگیری مسایل دانش آموزان، در محل حادثه حاضر شده است.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز درخصوص این حادثه با اشاره به اینکه این اتوبوس حامل 36 دانش آموز بوده به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه 24 مصدوم داشته که به بیمارستان های مدرس، رسول اکرم(ص) و امام خمینی (ره) منتقل شدند.
حسن عباسی افزود: 12 سرنشین دیگر این اتوبوس(دانش آموز) که دچار شوک و ترس ناشی از حادثه شده بودند نیز با حضور عوامل اورژانس در محل تحت درمان قرار گرفته و به نزدیکترین سرای محله منتقل شدند.
به گفته حسن عباسی، همچنین اتوبوس حامل دانش آموزان حین واژگونی با یک عابر پیاده برخورد کرده که این مصدوم حادثه نیز به بیمارستان منتقل شده است.
وی تصریح کرد: علت وقوع این حادثه براساس بررسی های کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام می شود.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.