سرهنگ سیاوش محبی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا به انسداد مسیر هراز به مدت 10 روز خبر داد و گفت: جاده هراز واقع در استان های مازندران و تهران از 16 اردیبهشت ماه تا 25 اردیبهشت از ساعت 10 الی 17 در روزهای شنبه تا سه شنبه به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه و همچنین ایام تعطیل رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات بسته است.
وی دلیل انسداد این مسیرارتباطی را انجام عملیات اصلاح قوس حادثه خیز پرن و خاکبرداری ترانشه، کیلومتر 26 تا 26+700 دانست و بیان کرد: مسافران می توانند از مسیر جایگزین مسیرارتباطی فیروزکوه و کندوان جهت تردد جهت تردد به مناطق شمالی و شرقی کشور استفاده کنند.
رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه اجرای عملیات کارگاهی در این مسیر مربوط به حوزه مازندران است، گفت: با توجه به حجم عملیات، این مسیردر محدوده تهران نیز بسته می شود.
مسیر هراز یکی از اصلی ‏ترین راههای ارتباطی مناطق شمالی کشور محسوب می شود که از حد فاصل 2 شهر بومهن و رودهن از جاده تهران - فیروزکوه منشعب شده و پس از عبور از بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، آب‌اسک، رینه و لاریجان به شهر آمل متصل می‌شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.