به گزارش ایرنا ، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانستانی شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت درحسینیه سید الشهدا(ع) ورامین برگزار شد ، یاد و خاطره ایثارگری های شهیدان مدافع حرم گرامی داشته شد و از خانواده آنان تقدیر به عمل آمد.
مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم به یاد مظلومیت شهیدان دشت کربلا و ایثار و از خودگذشتگی شهیدان مدافع حرم که برای دفاع از حریم ولایت جان خود را تقدیم اسلام کردند نوحه سرداده و مردم نیز به یاد امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان به سر و سینه زدند.
پدران ، مادران ، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم با در دست داشتن تصاویری از شهیدان مدافع حرم بر ادامه راه ایشان تأکید کردند.
یکی از پدران شهدای مدافع افغانستانی ، که فرزندش به تازگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده و به زودی پیکر پاک و مطهرش در ورامین تشییع می شود در سخنانی از خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش یاد کرد و وصیت نامه این شهید مدافع حرم را برای حاضران در این مراسم قرائت نمود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.