عبدالغفار شجاع عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی دولت تدبیر و امید کار خود را شروع کرد که کشور از لحاظ سیاسی و اقتصادی در تحریم بسیار بزرگی بود که پس از 23 ماه تبادل نظر و گفت و گو با کشورهای جهان سرانجام توافقات حاصل شد و از لحاظ اقتصادی کشور توانست روند صعودی خود را شروع کند.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید همچنین در شروع کار خود با بدهی یک هزار میلیارد تومانی مواجه بود و حتی در ماه های اول دولت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت با مشکلاتی مواجه شد.
این نماینده مجلس در دوره های چهارم و پنجم ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتخاب وزرای با تدبیر پس از 8 سال نگاه عقلانیت و تدبیر و امید در کشور حاکم شد و در این 4 سال وضعیت اقتصادی کشور از سقوط به صعود تبدیل شد.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه 20 ساله وضعیت اقتصادی کشور باید به بالای 8 درصد می رسید که در هشت سال دولت های نهم و دهم رشد اقتصادی کشور به منفی 6 درصد رسید.
مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری یادآور شد: یکی از ابتکارات دولت یازدهم راه اندازی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری بود که این سازمان تمامی دخل و خرج کشور را به نوعی کنترل و مدیریت کرد و در حال حاضر نیز کشور به یک ثبات نسبی دست یافته است.
وی تصریح کرد: دولت یازدهم با استفاده کردن مدیران کاربلد با هر تفکر سیاسی موفق شد یک آرامش، ثبات و امید را به کشور هدیه کند و در این 4 سال دولتمردان موفق شدند با توجه به مشکلات زیاد اقتصادی اقدامات مناسبی را در سطح کشور انجام دهند.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/1109/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.