به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از مقام معلم که در سالن همایش های هلال احمر پیشوا برگزار شد اظهار کرد: همه ما باید در انتخابات به عنوان حرکتی در جهت تعیین سرنوشت آینده خویش و کشور شرکت کنیم و بدانیم برای آن رأیی که به صندوق می اندازیم در مقابل خداوند و آینده کشور مسئول هستیم.
وی اظهار کرد: وقتی دست ما از این دنیا کوتاه شود از ما سئوال نخواهند کرد که اصولگرا بوده ای یا اصلاح طلب، بلکه می پرسند به اخلاق پیامبر(ص) پایبند بودی یا خیر، آنجا حلال و حرام خداوند را از ما می پرسند و هر اصولگرا و اصلاح طلبی که پاسخ این سئوالات را مثبت دهد، بهشتی است و هر کدام که نتوانند در مقابل مهمترین سئوالات پاسخگو باشد بی تردید جهنمی هستند.
وی بیان کرد: اصولگرایی و اصلاح طلبی شیوه هایی هستند که در جامعه ما پیدا شده اند، مانعی هم ندارد ولی مهم آن است که ایران برای همه هموطنان ما باید امن باشد و همه باید از حقوق مساوی برخوردار باشند.
چاوشی افزود: همه مردم ایران اسلامی حتی کسانی که مسلمانان نیستند باید در سایه حکومت اسلامی احساس امنیت کنند، این مهم برای حکومت ما فرض است و این فرض را با هیچ نگاه سیاسی نمی توانیم تغییر دهیم.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: رهبرمعظم انقلاب مکرر و به صراحت تاکید کرده اند و از ملت نیز خواسته اند که در سرنوشت خویش مشارکت کنند، هر کسی که وطنش را دوست دارد و به امنیت کشور دلبستگی داشته و نگران نسل آینده است باید پای صندوق های رای بیاید.
چاوشی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان 6 نفر را به عنوان رجل سیاسی مذهبی به عنوان نامزد این انتخابات تائید کرده است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران افزود: مردم باید از میان این نامزدها فردی را انتخاب کنند که به واسطه آن شاهد اصلاح امور اقتصادی، اصلاح معیشت مردم و ارتباط منطقی با دیگر کشورها باشیم و پیام ایران و ایرانی را به عنوان زبان گویای مردم به جهانیان منتقل کند.
چاوشی همچنین به برگزاری انتخابات شوراها نیز گفت: تشخیص اینکه در چهار سال آینده، سرنوشت عمرانی و آبادانی شهر را به دست چه کسانی سپرده شود نیز با مشارکت ما در انتخابات شوراها تعیین می شود.
وی امنیت ایران اسلامی را نعمتی بی بدیل دانست و گفت: کسانی که در خارج از مرزها، حضور شرافتمندانه پیدا کرده و در راه دفاع از حرم قدسی حضرت زینب(س) جان گرانقدر خود را فدا کردند، این امنیت را برای ما به ارمغان آورند و اگر این مقاومت ها و دلاوری ها نبود به طور حتم امروز این امنیت در کشور ما وجود نداشت.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.