به گزارش ایرنا، مسعود مرسل پور روز چهارشنبه در جلسه مشترک هیات های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان قرچک گفت: با هماهنگی، همدلی وحدت کلمه و با تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، انتخابات 29 اردیبهشت را باشکوه و گسترده تر از قبل برگزارمی کنیم.
وی با تأکید بر برخورد قانونی با تخلفات انتخاباتی گفت: معتمدین، اعضای اداری، دادستان، رئیس ثبت احوال، رئیس آموزش و پرورش و ستاد انتخابات برای تبادل اطلاعات انتخاباتی و تخلفات نامزدها به یکدیگر کمک کنند و در تمامی مراحل، دستورالعمل های قانونی ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات استان تهران را ملاک عمل قرار دهند.
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین موارد تخلفات انتخاباتی، تبلیغات غیر رسمی یا به نوعی غیر قانونی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا است که باید از سوی هیات های اجرایی و کمیته های ستاد انتخابات رصد و به ستاد انتخابات ارسال شود تا برخورد قانونی با آن ها صورت گیرد.
مرسل پور به تخلفات برخی نامزدها در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: آن دسته از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی که بخواهد در فضای مجازی نسبت به تخریب افراد اقدام کرده و امنیت ملی و یا شهرستان به خطر بیاندازند، بر اساس قانون و دستورالعمل های انتخابات، در آینه کیفری، آینه مجازات و سایر قوانین برخورد می شود.
وی با بیان اینکه ستاد انتخابات و هیات های اجرایی باید زمینه شور و نشاط انتخاباتی در جامعه را فراهم کنیم، افزود: نباید اجازه داد که عده ای با تخریب، سیاه نمایی و توطئه چینی، فضای برگزاری پرشور و پرنشاط انتخابات را تحت تاثیر قرار دهند.
فرماندار قرچک گفت: همه ما در راستای اجرای قانون حرکت خواهیم کرد تا بتوانیم با ایجاد حس اعتماد زمینه های حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنحمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود .
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.