حسن عباسی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز 40 نفر از عوامل عملیاتی و فرماندهی اورژانس تهران از جمله پزشک، پرستارو کارشناس فوریت های پزشکی به همراه 10 دستگاه آمبولانس، 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 4 دستگاه موتور آمبولانس در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب مستقر شدند.
وی بیان کرد: استقرار عوامل اورژانس تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه کتاب ادامه خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خواست که همچون سالهای گذشته با عوامل اورژانس همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای و نیاز به خدمات اورژانس تهران مراتب را به تیم های استقرار یافته در محل و یا سامانه 115 اطلاع دهند.
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز (سه شنبه) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر آفتاب افتتاح شد.
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 اردیبهشت ماه پذیرای مردم و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است و تا 23 اردیبهشت همه روزه از ساعت 10 تا 20 فعالیت دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.