عباسعلی سعیدیان روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : شورای اسلامی شهر ورامین در پنجمین دوره این نهاد از 9 عضو تشکیل می شود و بر اساس دستورالعمل ، انتخابات پنجمین دوره شورا در شهر ورامین به صورت الکترونیک برگزار می شود.
وی افزود : در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، 188 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار آرای مردم ورامین را جمع آوری می کند که از این تعداد 133 شعبه در شهر ورامین به صندوق های الکترونیک مجهز می شوند.
وی گفت : در بخش جواد آباد 39 شعبه و در بخش مرکزی نیز 16 شعبه پیش بینی شده و آرای شوراهای اسلامی روستایی و ریاست جمهوری را جمع آوری می کند.
سعیدیان بیان کرد: 2 شعبه اخذ رأی نیز به صورت سیار نسبت به جمع آوری آرای مردم ورامین در روز انتخابات اقدام می کنند.
وی با اشاره به قانون تبلیغات در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت : براساس قانون ، نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در هر منطقه از شهرداری تنها می توانند یک ستاد برپا کرده و مقابل درب ستاد تنها یک بنر نصب نمایند .
وی گفت : با توجه به این که شهر ورامین از 2 منطقه تشکیل می شود ، بنابراین نامزدهای شورای اسلامی شهر می توانند در هر منطقه یک ستاد برپا کنند.
رئیس ستاد انتخابات ورامین افزود : استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر70 ×100 سانتی متر ممنوع است.
وی بیان کرد : محل نصب اقلام تبلیغاتی نیز در قانون پیش بینی شده و در صورت عدم رعایت موضوع ، کمیته امحا ستاد انتخابات با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهد نمود.
وی تصریح کرد: محدودیتی در نصب بنرهای تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سطح شهرستان وجود ندارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روز 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.