به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اسدی در آیین بهره برداری از این پروژه ها میزان اعتبار اختصاص یافته در پروژه های مذکور را بیش از 2 هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
وی اظهار کرد: ساخت سه سرای محله، احداث بهاران و مددسرا، پل عابر پیاده مکانیزه و معمولی، سه بوستان بزرگ، توسعه جنگل کاری در بوستان کوهسار، بهینه سازی اتوبوس ها و نصب بالابر در منازل معلولان را بخشی از پروژه های انجام شده در این منطقه است.
اسدی یادآور شد: شناسایی قنوات جدید و لایروبی آنها بخش دیگری از اقدامات انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از خط شش مترواز منطقه پنج عبور می کند افزود: به زودی هفت ایستگاه مترو از این خط که در منطقه پنج قرار دارند به بهره برداری می رسد.
شهردار منطقه پنج همچنین گفت: به منظور بهره برداری از پساب فاضلاب شهرک اکباتان در راستای آبیاری از فضای سبز این شهرک طی یک ماه آینده قراردادی با شرکت آب و فاضلاب منعقد می شود.
به گفته وی در حال حاضر 80 درصد از آبیاری سطح منطقه از طریق سیستم تحت فشار انجام می گیرد.
اسدی افزود: فضای سبز در منطقه پنج با جمعیت 850 هزار نفری برای هر شهروند 19.3 مترمربع است که با احتساب جنگل کاری و فضای سبز خصوصی سرانه فضای سبز به بیش از 30.4 مترمربع می رسد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.