نماینده تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از احتمال انصراف نامزد اصلاح طلبان در انتخاب دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روزهای آینده خبر داد.

علیرضا محجوب در حاشیه برگزاری انتخابات هشتمین کنگره شورای مرکزی خانه کارگر به خبرنگار ایلنا گفت: احتمال انصراف اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات در روزهای آینده وجود دارد.

وی با بیان اینکه از روز اول نیز بنابر این بوده که اسحاق جهانگیری به نفع حسن روحانی کنار برود، اظهار داشت: جهانگیری با هدف بیان عملکردها در اقدامات دولت تدبیر و امید وارد عرصه انتخابات شده است.

وی افزود: طراحان حضور آقای جهانگیری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آقایان عارف، حسین کمالی، وزیر سابق کار و به نظرم موسوی لاری وزیر سابق دولت اصلاحات بودند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: البته این آقایان نیز باید بگویند که اسحاق جهانگیری چه موقع به نفع حسن روحانی از عرصه انتخابات کنار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: اسحاق جهانگیری برای پیروزی حسن روحانی از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری به زودی کنار می‌رود. 

وی در پاسخ به این سئوال که مشارکت در انتخابات پیش رو چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: به نظر من مشارکت کمتر از دور گذشته نخواهد بود و امیدوارم شاهد حضور حداکثری باشیم.

محجوب در پایان گفت:‌ به نظر من حسن روحانی پیروز قطعی انتخابات است و نسبت به انتخابات دوره گذشته نیز رای بیشتری را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.