به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل پایگاه خبری 125، مرتضی بهروز گفت: آتش سوزی گسترده در خیابان دکتر شریعتی، آتش نشانان پنج ایستگاه آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.
وی بیان کرد: با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، نیروهای آتش نشانی 5 ایستگاه آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:40 ظهر امروز به خیابان دکتر شریعتی، تقاطع خیابان پلیس رهسپار شدند.
مدیر منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این خصوص گفت: جوی حاشیه خیابان دکتر شریعتی و خیابان پلیس مجموعاً به طول تقریبی یک هزار متر به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
وی افزود: شعله های آتش در زمان کوتاه در مسیر خیابان و داخل جوی آب گسترش یافت و به 10 دستگاه خودرو سواری پارک شده و همچنین تابلوها و سایه بان های چندین فروشگاه در مجاورت جوی آب سرایت کرد.
بهروز ادامه داد: بخشی از جوی آب که سرپوشیده بود آتش از دریچه های کانال ها به شدت به بیرون زبانه می کشید و قسمت های روباز هم کاملاً شعله ور بود.
مدیر منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی از چندین نقطه مشغول مهار شعله های آتش شدند و با تلاش فراوان در کوتاه ترین زمان ممکن، آتش سوزی را کاملاً خاموش کردند و از گسترش بیشتر آتش جلوگیری به عمل آوردند.
به گفته وی خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در حالی ریختن مواد اشتعال اعلام کرد که مرکز اورژانس تهران علت این حادثه را واژگونی تانکر بنزین و ریختن این مواد قابل اشتعال در جوی آب و در حوالی یک پمپ بنزین در خیابان پلیس اعلام کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.