به گزارش ایرنا روزیکشنبه به نقل از پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر فرو ریختن قسمتی از یک ساختمان دو طبقه قدیمی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 113 را ساعت 11:15 امروز روانه محله هاشم آباد، خیابان ملایری کرد.
داود حقی رئیس ایستگاه 113 آتش نشانی در خصوص این حادثه ابراز داشت: دیوارها و بخش زیادی از یک ساختمان 2 طبقه قدیمی ساز خالی از سکنه به مساحت تقریبی 90 متر مربع براثر فرسودگی و همچنین بارندگی های اخیر ریزش کرد.
وی در ادامه گفت: بنا به اظهار همسایگان این ساختمان به محل تجمع افراد کارتن خواب تبدیل شده بود به این خاطر احتمال می رفت تعدادی از این افراد در زیر آوار سنگ و خاک مانده باشند که نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از کشیدن نوار هشدار دهنده در اطراف محل حادثه برای جلوگیری از رفت و آمد شهروندان، با استفاده از تجهیزات ویژه، مشغول آوار برداری شدند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی اضافه کرد: پس از کاوش کامل توسط نجاتگران و آتش نشانان مشخص شد هیچ کس در زیر آوار ساختمان گرفتار نشده است.
حقی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان این عملیات، محل حادثه را برای اقدامات بعدی تحویل عوامل شهرداری منطقه دادند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.