به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران در ساعت 9 و 15 دقیقه چهارم اردیبهشت سالجاری یک فقره فوت مشکوک از بیمارستان الغدیر به کلانتری 136 فرجام اعلام شد.
براساس گزارش تیم پزشکی بیمارستان فردی به نام «علیرضا . ط» ( 56 ساله ) که از ناحیه سینه و پشت سر، به علت اصابت ضربات جسم تیز مجروح و توسط اعضای خانواده اش به بیمارستان منتقل شده بود با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت جراحات فوت کرد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
همسر مقتول به کارآگاهان گفت: در طبقه همکف خانه خواب بودم که ناگهان از طبقه اول سر و صدای درگیری شنیدم؛ زمانی که به محل مراجعه کرده دیدم پسر بزرگترم به نام رضا ( 23 ساله ) خانه نیست و شوهرم روی پتوی خونی افتاده است.
همزمان با آغاز تحقیقات برای دستگیری رضا که پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بود ، کارآگاهان با ارئه مشاوره و آموزش های لازم پلیسی از اعضای خانواده ای مقتول درخواست همکاری کردند تا در صورت امکان نسبت به معرفی رضا به پلیس آگاهی اقدام کنند.
براساس این گزارش در ساعت 7 دهم اردیبهشت رضا به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و خودش را تسلیم کرد.
رضا در خصوص درگیری منجر به قتل پدرش گفت: مدت 2 سال است که به مصرف شیشه اعتیاد دارم و روز حادثه در حال کشیدن شیشه بودم که ناگهان پدرم وارد اتاق شد؛ ابتدا با صحبت قصد نصیحت مرا داشت اما بدون توجه به حرف هایش کار خودم را می کردم و همین موضوع باعث درگیری لفظی بین ما شد.
وی افزود: با بالا گرفتن مشاجره ناگهان با یک چاقو به سمتم آمد و من پس از گرفتن چاقو ، چند ضربه به وی زدم و زمانیکه بروی زمین افتاد از شدت ترس از خانه خارج شده و بلافاصله برای مخفی شدن نزد دوستانم رفتم تا نهایتا خودم را به پلیس معرفی کردم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.