«شرکت کروز به تازگی در پی آتش سوزی بخش انبار شرکت، متحمل خساراتی شده که میزان این خسارت حدود 280 میلیارد تومان برآورد شده است.»
به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی روز شنبه در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال 96 با تاکید بر اهمیت رفع سریع مشکل شرکت کروز اظهار کرد:‌ به دلیل رابطه خودروسازها با این شرکت لازم است هرچه سریعتر مشکل شرکت کروز مرتفع شود و نیاز است گزارشی دقیق و کارشناسی از اتفاق رخ داده از سوی شرکت برای صندوق توسعه ملی تهیه شود.
کشاورز نماینده مدیرعامل شرکت کروز نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی بخش انبار شرکت، حدود 280 میلیارد تومان خسارت برآورد شده، مشکلات خود را در جهت پرداخت مالیات ارزش افزوده و اعمال تسهیلات برای رفع خسارات به وجود آمده مطرح کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون همکاری خوبی از سوی دستگاه ها پس از بروز خسارت به شرکت انجام شده، اظهار کرد:‌ از استانداری تهران تشکر می کنیم که از همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه پیگیر موضوع بوده و بیشترین پاسخ را از این دستگاه دریافت کرده ایم.
در ادامه جلسه، مدیران شرکت های بهداد صنعت آسیا، صنایع راهسازی و معدن ایران، شرکت شیمیایی دامت، شرکت های پارس لوجیک، صفا در کیش و صنعت نان مجید مشکلات خود را در بخش های بانک، بیمه و مالیات مطرح کرده و با دستور استاندار تصمیماتی در جهت تمدید تقسیط اقساط و معوقات بانکی و موضوعات مالیات مصوب شد.
نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید روز شنبه به ریاست سیدحسین هاشمی استاندار تهران با حضور محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و اعضای ستاد در محل استانداری تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.