فاطمه ذوالقدر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر لزوم نقد و انتقاد سازنده افزود: نقد سازنده و نشان دادن مشکلات به منظور اصلاح و رفع آن در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بسیار لازم و ضروری است ولی تخریب به عنوان یک کار غیراخلاقی، تهدید بزرگی برای وحدت و اتحاد جامعه تلقی می شود.
وی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم در موضوع برجام دستاوردهای قابل توجهی داشته که نمود آنها در زندگی روزمره نیازمند زمان و تأمل بیشتر است، چرا که آواربرداری کاری به مراتب دشوارتر از ساختن است.
ذوالقدر با بیان اینکه برخی نامزدهای ریاست جمهوری در طرح شعار به مشکلات اقتصادی مردم توجه می کنند اظهار کرد: مردم برای انتخاب اصلح به برنامه مدون، عملیاتی و کارشناسی نامزدها توجه خواهند کرد.
وی تاکید کرد: مردم در انتخاب خود به برنامه مدون و با پشتوانه و ضمانت اجرایی نامزدها توجه می کنند چرا که برخی از موضوعات مطرح شده از سوی نامزدها، شعاری و غیرقابل اجراست.
ذوالقدر در خصوص اهمیت مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات نیز گفت: موضوع انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشی نیست بلکه پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای همین انتخابات بنا نهاده شده و آرای یکایک مردم صاحب ارزش و اثرگذار است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مبنای رای و خواست مردم و اصول و فرامین دینی مستند بر مردم سالاری شکل گرفته تصریح کرد: مردم سالاری دینی را نمی توان در مقام حرف بیان کرد، بلکه این امر مهم با مشارکت و حضور، تحقق خواست و اراده مردم و از مسیر ارتباط فکری، عقلانی و عاطفی مردم با تحولات کشور انجام می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی، 29 اردیبهشت برگزار می شود.
3218 / 6139**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.