ایرج شیرنژاد رییس، احد شایان نائب رییس و محسن کهزادی عضو شورای اسلامی شهر قرچک پرداخت پاداش 60 میلیونی شهرداری به فرماندار قرچک را تکذیب کردند.
شورای شهر هیچگونه پاداشی برای فرد یا ارگانی مصوب نمیکند
ایرج شیرنژاد رییس شورای اسلامی شهر قرچک در خصوص خبر منتشر شده در سایت نشاط که مبلغ 60 میلیون تومان شهرداری به فرماندار پرداخت کرده است را تکذیب کرد و افزود: متاسفانه نمیدانم این اخبار دروغین از کجا نشات میگیرید و منبع تولید این خبر از کجا و چه کسی بوده است و چه مستنداتی برای انتشار این خبر دارد.
وی افزود: آنچه که مربوط به شورای اسلامی شهر قرچک می باشد، هیچ گونه مصوبه ای با عنوان پاداش به فرمانداری یا شخص فرماندار نداشته ایم و تاکید میکنم اعضای شورای اسلامی شهر هیچ گونه مصوبه در این خصوص تصویب نکرده و نخواهند کرد.
رییس شورای اسلامی شهر قرچک اظهار داشت: از سایت نشاط و خبرگزاری فارس که این خبر را منتشر کردند درخواست دارم، اگر اسناد و مدارکی دارند مبنی بر پرداخت 60 میلیون به شخص فرماندار، فرمانداری و یا روسای ادارات، حتما مدارک را در اختیار رسانه ها و عموم مردم قرار دهد تا شفاف سازی لازم انجام شود.
شیرنژاد در پاسخ به خبرنگارایرنا مبنی بر کمک سر خود شهردار از اعتبارات ماده 16 و 17 و 18 شهرداری بیان داشت: شهرداری قرچک هیچ کمکی به شخص و یا ارگانی بدون مصوبه شورا اسلامی شهر را ندارد و شورای شهر امکان انجام چنین کاری را به شهردار نمی دهد.
وی در خصوص بدهی های شهرداری و حقوق عقب مانده کارکنان شهرداری، افزود: حقوق، عیدی و پاداش سال 95 کارکنان، کارگران شهرداری قرچک پرداخت شده است و بابت این موضوع هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها مشکل شهرداری بدهی هایی است که از بابت پروژه های عمرانی مانده است و به زودی این مشکل نیز رفع می شود.
سال 95 بدترین سال مالی مجموعه شهرداری قرچک بوده است
محسن کهزادی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر قرچک نیز در در خصوص خبری که روز گذشته در فضای مجازی پخش شده است، اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: با دیدن این خبر در فضای مجازی با تحقیقاتی که از دبیرخانه شورا و شهرداری انجام دادم، اطلاع پیدا کردم که مصوبه ای با عنوان 60 میلیون تومان پرداختی به شخص فرماندار و فرمانداری وجود ندارد.
وی گفت: بنده در 16 سال سالی که در شورای اسلامی شهر قرچک بودم، سال 95 بدترین سال مالی مجموعه شهرداری قرچک بوده و همچنین دست و دل بازی های در این سال نداشتیم و اساسا این خبر دروغ است.
عضو شورای اسلامی شهر قرچک در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر پرداختی از ماده 16 و 17 بیان داشت: ماده 16 و 17 پرداخت به ادارات و افراد می باشد و شهرداری قرچک در پرداخت مبلغی دراین خصوص یک سقف مشخص دارد و امکان چنین مبلغی امکان پذیر نیست و در صورتی که مصوبه ای هم داشته باشد باید این مصوبه در کمیسیون انطباق مصوب شود.
وی با بیان اینکه شهردار قرچک هیچ اختیاری در پرداخت مبالغ بالا به شخص و ارگانی بدون مصوبه ندارد، افزود: در این خصوص از رییس شورا و شهردار پرداخت 60 میلیون تومان به شخص فرماندار و فرمانداری را پیگیری کردم و و انها این خبر را تکذیب کردند.
فرماندار قرچک یک فرماندار انقلابی، ولایت مدار و سخت کوش است.
احد شایان نائب رییس شورای اسلامی شهر قرچک در خصوص پرداخت 60 میلیون تومانی پاداش به فرماندار این شهرستان گفت: شورای اسلامی شهر قرچک با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در سال 95 بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که در راس برنامه های شهرداری و شورای شهر بود و تا به امروز هیچ گونه پاداشی به فرمانداری و ادارات نداشته و نخواهد داشت.
وی گفت: فرماندار شهرستان قرچک یک فرماندار انقلابی، ولایت مدار و سخت کوش است و پیگیر مشکلات مردم این شهرستان قرچک و هیچ نامه ای از طرف فرمانداری بابت حق الجلسه به شهرداری و شورای شهر وجود ندارد.
شایان تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک بابت پاداش به فرماندار هیچ گونه پرداختی نداشته و نخواهد داشت.
نائب رییس شورای اسلامی شهر قرچک پرداخت هرگونه اعتبار از طریق ماده قانونی ها را رد کرد و افزود: شهرداری بدون داشتن مجوز از شورای اسلامی شهر حق پرداخت مبلغ به هیچ ارگان و اداره ای را ندارد.
وی در خصوص پرداخت نشدن حقوق به کارگران فضای سبز شهرداری اینچنین گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم، پیمانکار شهرداری باید بتواند حقوق 4 ماه کارگران فضای سبزرا پرداخت نماید و این مشکل از سوی پیمانکار بوده است و در حال حاضر 90 درصد مشکلات این کارگران حل شده است.
خبرنگار: محسن فتاحی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 1625 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.