به گزارش ایرنا، سید جمال جلیلی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اطلاع رسانی انتخابات شهرستان پیشوا افزود: بر اساس قانون، انتخابات شوراها در شهرهایی که دارای 7 یا 9 عضو هستند به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین با 7 عضو الکترونیکی برگزار می شود اظهار کرد: با توجه به این که برگزاری انتخابات الکترونیک با دستگاه های جدید برای نخستین بار در شهر پیشوا انجام می شود ، تمهیدات لازم برای آموزش مجریان انتخابات و شهروندان فراهم شده است.
وی افزود : با هماهنگی های به عمل آمده ، در 10 نقطه از شهر پیشوا از جمله فرمانداری ، شهرداری ، هلال احمر ، آموزش و پرورش ، جهاد کشاورزی ، پست ، ثبت اسناد ، حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) و مصلای نماز جمعه دستگاه های الکترونیک اخذ رأی مستقر شده و تا پیش از 29 اردیبهشت ، آموزش های لازم به شهروندان ارائه می شود.
وی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: اصحاب رسانه ، خبرنگاران ، سایت های خبری ، گروه های تلگرامی و فعالان فضای مجازی می توانند با آگاهی بخشی به مردم ، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی را فراهم کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.