به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، همزمان با اعیاد ماه شعبان و ولادت با سعادت حضرت سیدالشهداء، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) فرهنگسرای اندیشه شاهد شعرخوانی شاعران آیینی در ویژه ­برنامه­ «عتبات کلمات» خواهد بود.
در این ویژه برنامه با اجرای محمدجواد شرافت، شاعران آئینی همچون سیدحمیدرضا برقعی، مصطفی صابر خراسانی، جواد محمد زمانی، احمد علوی، حامد عسگری، محمد رسولی و اسماء سوری به شعرخوانی خواهند پرداخت.
همچنین در ویژه برنامه «عتبات کلمات»، سیدمهدی میرداماد در وصف حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به مدح و نغمه خوانی خواهد پرداخت.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند روز شنبه(نهم اردیبهشت ماه) ساعت 18 به فرهنگسرای اندیشه واقع در؛ خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.

*برگزاری شب شعر غزل شعبان در فرهنگسرای ابن سینا
کانون ادبی ترانه مهر فرهنگسرای ابن سینا ویژه برنامه شب شعر غزل شعبان را با هدف اشاعه فرهنگ انتظار و مهمترین بستر برای گسترش اعتقادات دینی و مذهبی در جامعه و ایجاد زمینه های لازم در جهت رشد و بروز استعدادهای ادبی شاعران با حضور بهمن بنی هاشمی، حسین متولیان، عبدالرضا فریدزاده و علیرضا طبایی برگزار می کند.
شهروندان برای حضور در شب شعر غزل شعبان می توانند روز شنبه(نهم اردیبهشت ماه) ساعت 18 به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.