به گزارش خبرنگار ایرنا ، وجه الله خدمتگزار عصر دوشنبه در نشست اعضای هیات های بازرسی انتخابات استان تهران که در استانداری برگزار شد، افزود: وزارت کشور همه تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را اتخاذ کرده و برای نخستین بار در این دولت با دستور وزیر کشور، از همه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات از جمله فرمانداران، بخشداران و بازرسان آزمون گرفته شد تا میزان تسلط آنها به حوزه های فعالیت شان مشخص و منطبق بر موازین باشد.
به گفته این مسئول، طبق جدول زمان بندی ستاد انتخابات کشور، فعالیت و ماموریت های هیات های بازرسی در سراسر کشور از دی 95 تا 29 اردیبهشت تعیین و مشخص شده است.
خدمتگزار گفت: همه آموزش های لازم به بازرسان ارائه شده و حتی با ویدئو کنفرانس به بازرسان استانها هم آموزش های لازم ارائه شد و بر اساس دستورالعمل وزیر کشور در بیشتر استانها مدیران کل بازرسی بعنوان رئیس هیات بازرسی انتخابات استان‌ها تعیین شده است.
رئیس هیات بازرسی انتخابات همچنین از افزایش بازرسان در شعب حساس انتخابات و ثبت اطلاعات بازرسان در سامانه وزارت کشور بعنوان اقدامات دیگر هیات بازرسی انتخابات کشور یاد کرد.
وی اظهار کرد که بازرسان باید بی طرفی کامل، قانون مداری و نهایت دقت را در اجرای قانون داشته باشند.
خدمتگزار از بازرسان خواست که در صورت بروز هرگونه مشکلی در روز انتخابات، مراتب را اطلاع دهند تا در اولین فرصت توسط مسئولان مافوق پیگیری و برطرف شود.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6539/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.