محمود صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تأسیس 2 انجمن حقوق و مهندسی صنایع به عنوان انجمن علمی جدید در واحد دماوند اظهار کرد: انجمن های علمی، ادبی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اهدافی همچون تعمیم و تعمیق روابط علمی و پژوهشی اعضاء و ایجاد ارتباط مستمر و متقابل بین دانشگاه، دانشجویان و اعضای انجمن به منظور رفع نیازهای علمی و تخصصی دانشجویان و آشنایی مستمر و بیشتر با مسائل موضوع انجمن تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: همچنین تلاش در جهت باروری علمی اعضاء و ایجاد ارتباط با انجمن ها و مؤسسات علمی و تحقیقاتی داخل و خارج کشور در راستای تبادل اطلاعات علمی و شناساندن توانمندی علمی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری همایش ها، سمینارها، جلسات سخنرانی علمی، اردوها، انتشار نشریات علمی براساس زمینه های کاری هر انجمن و بازدیدهای علمی و شرکت در مسابقات داخلی و خارجی از اهم فعالیت انجمن ها می باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بیان کرد: اکثر انجمن های علمی واحد دماوند از سال1382آغاز به فعالیت کرده اند و تاکنون مجوز 12 انجمن از سوی کمیسیون مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده و در حال حاضر با افزوده شدن انجمن های حقوق و مهندسی صنایع، تعداد آنها به 14 انجمن رسیده است.
صفری افزود: از مهمترین برنامه های انجمن های علمی می توان به برگزاری همایش ها، سمینارها، جلسات سخنرانی علمی ، اردوها و بازدیدهای علمی داخل و خارج از استان اشاره کرد.
وی ادامه داد: دانشجویان در صورت تمایل می توانند با مراجعه به دفاتر انجمن های علمی رشته خود، ضمن عضویت، به فعالیت در آن انجمن ها بپردازند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.