رضا گلمحمدی عصر دوشنبه در حاشیه همایش شور جوانی در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مهمترین اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سال 96 پیگیری امور برای تحقق هدف گذاری ستاد المپیک 2020 توکیو است، افزود: این برنامه راهبردی پس از المپیک ریو 2016 در سطح ورزش استان پی ریزی شد و با حمایت های استاندار تهران و وزیر ورزش ادامه یافت تا ظرفیت بالقوه ورزشی پرجمعیت ترین استان کشور را عملی سازد.
وی تصریح کرد: در این راستا امسال 20 میلیارد ریال برای 12 رشته ورزشی که شانس مدال آوری در المپیک 2020 توکیو دارند تخصیص یافت.
گلمحمدی ادامه داد: علاوه براین تخصیص اعتبار تلاش می کنیم مشکل مکان و سالن های ورزشی برای تمرین این استعدادها در سال 96 رفع شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین برگزاری المپیاد نخبگان ورزشی استان در سالجاری را از دیگر اقدامات این اداره کل در سالجاری عنوان و خاطر نشان کرد: سال گذشته با برگزاری این المپیاد ورزشی در سطح استان بیش از 300 استعداد در رشته های مختلف کشف شد که با پرورش و حمایت این ورزشکاران می توان به آینده ورزش تهران امیدوار بود‌.
همایش شور جوانی به مناسبت هفته جوان و به منظور تقدیر از 19 جوان برگزیده ورزش تهران با حضور سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران و احمدی معاون وزیر ورزش عصر دوشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.