حسن عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به استقبال زیاد هواداران از این مسابقه و مراسم جشن قهرمانی تیم پرسپولیس تهران 12 تیم درمانی اورژانس به همراه 7 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه موتور آمبولانس و 1 دستگاه خودروی فرماندهی از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) در داخل و مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.
وی بیان کرد: 25 نیروی اورژانس از جمله پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی با استفاده از تجهیزات لازم در صورت نیاز خدمات درمانی به هواداران ارائه می کنند.
به گفته عباسی استقرار عوامل اورژانس تا پایان مراسم و پس ازعادی شدن تردد هواداران در داخل و مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داشت.
وی از هواداران خواست همچون گذشته با عوامل اورژانس همکاری کرده و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود مراتب را به سامانه 115 و یا نیروهای مستقر در محل اطلاع دهند.
دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده ساعت 17 و 45 دقیقه امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود که همراه با جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت خواهد بود.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.