اصغر مهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی و تجهیزات شرکت گاز در زمان بروز بحران اظهار داشت: تمامی امکانات لازم اعم از خودروهای شرکتی، امدادی و تجهیزات اولیه برای خدمت‌رسانی به مردم در مواقع ضروری و حوادث غیرمترقبه از جمله سیل و زلزله در اداره گاز شهرستان دماوند وجود دارد.

وی افزود: یکی از مهّم‌ترین فعالیت‌های اداره گاز شهرستان دماوند در زمان بروز حوادث غیرمترقبه اعزام اکیپ تعمیراتی به محل‌های حادثه است که با هماهنگی ستاد بحران اگر لوله‌ها و شیر‌های گاز آسیب‌دیده باشند به تعمیر آن‌ها می‌پردازند.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند با بیان اینکه عمده خدمات اداره گاز شامل نگهداری و کنترل مستمر تجهیزات، ایستگاه‌ها، شیرها و خطوط شبکه انشعابات است، تصریح کرد: در تمامی زمینه‌ها رعایت و ایجاد مسائل ایمنی در اولویت کاری قرار دارد و این مسائل همیشه به کارکنان و تیم امدادی آموزش داده می‌شود.

مهری همچنین با اشاره به گازرسانی در شهرستان دماوند در سال گذشته بیان کرد: نصب حدود یک هزار و 500 انشعاب در سطح شهرستان دماوند از فعالیت‌های اداره گاز شهرستان دماوند در سال گذشته بوده است و امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم در سایر نقاط شهرستان عملیات گازرسانی انجام شود.

وی در پایان با تأکید بر رعایت ایمنی و توجه به تأسیسات زیرزمینی خاطرنشان کرد: این تأسیسات، اموال عمومی و متعلق به مردم هستند که نهادهای مختلف باید در زمان حفاری نهایت دقت را جهت حفظ مسائل ایمنی داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622115
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.