به گزارش ایرنا، سرهنگ ' محمدحسن محمدی ' فرمانده انتظامی شهرستان دماوند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان دماوند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور دماوند – فیروزکوه، به یک دستگاه کامیونت مظنون و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، موفق به کشف یک هزار و 45 عدد ساعت دیواری در مارک های مختلف فاقد هرگونه مدارک گمرکی به ارزش 100 میلیون ریال شدند.
سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، گفت: اقدامات مقابله با پدیده شوم قاچاق باید همه جانبه باشد و پلیس به صورت ویژه این مسئله را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: از شهروندان می خواهیم هرگونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 گزارش دهند .
**کشف 214 حلقه لاستیک قاچاق از یک کامیونت در محور هراز
سرهنگ 'علی سلیمانی'، جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به کشف 214 حلقه لاستیک قاچاق در این بخش از استان، بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با کالای قاچاق و با تلاش و گشت زنی هدفمند پلیس، مأموران به یک دستگاه کامیونت در محور هراز مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
وی افزود: مأموران پس از بازرسی از این خودرو، 214 حلقه لاستیک قاچاق مخصوص ماشین‌های سبک را کشف کردند.
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه ارزش تقریبی این کالا 420 میلیون ریال است، گفت: پس از تنظیم صورت‌جلسه مربوطه، جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ و عوامل انتظامی کلانتری 15 آبعلی تحویل داده شد.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:‌موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.