به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جعفر زرنگار با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شمالشرق منصوب شد.

در حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران آمده است:

با عنایت به تعهد و تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شمالشرق منصوب می شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و با بهرهگیری از همه امکانات و ظرفیتهای مادی و معنوی، خلاقیت، تلاش و همکاری سایر مدیران و پرسنل ذیربط در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

 جلسه معارفه زرنگار با حضور شاملو معاون توسعه منابع اداره کل، خرم رئیس حراست و نظر مدیر روابط عمومی اداره کل در محل اداره ورزش و جوانان شمالغرب برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشکر از تلاشهای علی ایلکا در چند سال گذشته، توسعه و توجه به منابع و ظرفیتهای حوزه شمالشرق مورد تاکید شاملو قرار گرفت.

در این مراسم، سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شمالشرق با اشاره به منابع انسانی خوب این حوزه و فعالیتهای مؤثری که طی سالهای گذشته انجام شده است، گفت: امیدوارم بتوان در این حوزه نیز همسو با سیاستهای اداره کل گام بردارم و در جهت توسعه برنامه‌ها و تقویت ورزش و جوانان، اقدامات مفیدی را به انجام برسانم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620038
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.