سید حسن موسوی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری می تواند به عنوان یک نهاد مردمی عامل اتصال تمام سازمانهای دولتی مرتبط و نیروهای مردمی برای برطرف کردن آسیب های اجتماعی باشد.
وی بیان کرد: کلانشهر تهران امروز یک شهر زیباست که به نظافت و تزئینات آن توجه ویژه ای شده اما مبارزه با آسیب های سرسام آور اجتماعی موجود در آن، هیچگاه در برنامه های اداره شهر بطور جدی دیده نشده است.
معاون دبیر کل حزب اسلامی کار تصریح کرد: محلاتی در تهران داریم که یک کلکسیون تاسف آور از آسیب ها و معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد، تولید و پخش انواع مواد مخدر، تجاوز تا کودکان کار و سوء تغذیه و... را در خود جای داده است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی شهرداری بیش از هر چیز به فروش تراکم، از بین بردن باغات تهران و تقسیم املاک نجومی سرگرم باشد، اولویت های اصلی یک شهر که حقوق شهروندان است فراموش می شود.
موسوی با بیان اینکه در آموزه های اخلاقی دین مبین اسلام سبقت گرفتن در خیرات توصیه شده و خدمت به خلق و گره گشایی از مشکلات مردم در زمره بزرگترین خیرات قرار دارد افزود: در موضوع رفع معضلات اجتماعی شهر تهران همواره شاهد بودیم که نهاد ها و ارگان های مختلف به جای آن که به عنوان یک خیر به سوی آن بشتابند، شانه از زیر بار مسئولیت های خود خالی کرده اند.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.